سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی اجمالی سیستم پمپ های شناور

سیستم پمپ شناوری از هر دو اجزای پایین و سطح تشکیل شده است.

اجزای اصلی سطح ترانسفورماتور ، کنترل کننده موتور ، جعبه اتصال و چاهک است. اجزای اصلی سرپایی موتور ، مهر و موم ، پمپ و کابل است. اجزای سرریز اضافی دیگری ممکن است به سیستم وارد شود: ابزار دقیق دستیابی به داده ها ، پسران سرب موتور ، باند و محافظ کابل ، جداکننده گاز ، شیرهای چک و تخلیه.

 

سر تخلیه پمپ شناور :

سر تخلیه پمپ شناور معمولاً یک جزء جداگانه است که در قسمت بالای پمپ پیچیده می شود. گاهی اوقات ، پمپ شناور به صورت پشت سر هم یا پیکربندی منفرد ساخته می شود. در این موارد ، سر تخلیه به عنوان بخش جدایی ناپذیر مونتاژ پمپ استفاده می شود.

 

 

پمپ شناور :

پمپ یک پمپ گریز از مرکز چند مرحله ای است و به طور کلی به صورت پیکربندی پشت سر هم مرکز ساخته می شود. پمپ شناور ممکن است یک پمپ واحد باشد یا ممکن است از دو یا چند پمپ پیچیده شده به هم ساخته شود.

 

ورودی پمپ شناور:

سیال از طریق ورودی پمپ شناور وارد پمپ می شود. معمولاً ، ورودی پمپ یک جزء جداگانه است که در قسمت پایین پمپ پیچیده می شود. گاهی اوقات ، پمپ شناور در یک پشت سر هم یا پیکربندی منفرد ساخته می شود. در این موارد ، ورودی پمپ شناور به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مونتاژ پمپ است.فروش پمپ شناور

 

مصرف پیچ به طور معمول یک ورودی با صفحه نمایش استاندارد است اما در عوض گاهی از جداکننده گاز استفاده می شود.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت پمپ شناور روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

مهر و موم پمپ شناور:

بخش مهر و موم بین ورودی پمپ شناور و موتور قرار دارد. همچنین نامگذاری شده است: محافظ موتور یا اکولایزر. توابع اصلی مهر در مقاله تحت عنوان "محافظ موتور" شرح داده شده است. بخش مهر و موم پمپ شناور می تواند یک واحد باشد و ممکن است در جایی انجام شود که بخواهد مهر و موم های اضافی و قابلیت حجم روغن برای موتور اسب بخار با قدرت بالا یا محافظت بیشتر داشته باشد.

 

موتور پمپ شناور :

موتور به قسمت انتهای مهر و موم وصل شده است. موتور ESP یک طراحی القایی قفس سنجابی دو قطبی ، سه فاز و سنجاب است که با روغن قدرت بالای دی الکتریک پر شده است. طراحی دو قطبی بدین معنی است که این کار با سرعت همزمان 3600 دور در دقیقه با قدرت 60 هرتز یا تقریباً بین 3400 تا 3500 دور در دقیقه انجام می شود که بسته به میزان کارکرد ، سرعت واقعی کار را دارد. این نیروگاه با سه فاز در ولتاژهای کم 230 و به اندازه 5000 کار می کند ، با آمپراژهای بین 12 تا 200.

 

موتور پمپ شناور ممکن است یک موتور واحد باشد یا از دو یا چند موتور ساخته شده در پشت سر هم تشکیل شده باشد.

 

پایه موتور / ابزار دستیابی به اطلاعات:

در قسمت پایین موتور ممکن است یک پایه انتگرال (یک پیچ در پایه) یا یک دستگاه سنجش از پایین متصل باشد.

 

کابل برق:

 

نیرو از طریق کابل برق به موتور الکتریکی تأمین می شود. کابل مخصوصی به نام تقویت کننده موتور (MLE) یا کابل مسطح از پایانه های موتور (یا موتور موتور) تا بالای انتهای پمپ شناور جایی که با کابل برق وصل می شود ، نصب شده است. در این مرحله ، کابل برق اصلی به MLC متصل می شود. کابل به پمپ شناور وصل شده و تا سیل چاه لوله می شود. تعداد باند در اتصالات لوله بستگی به اندازه و نوع کابل و پیکربندی چاه متناوب دارد.

 

لوله تولید:

لوله مایع تولید شده از پمپ شناور به سطح را به خط جریان می رساند. نوع لوله های مورد استفاده بستگی به انقباضات ، چگالی سیال و اقتصاد بستگی دارد.

 

چاه:

سر چاه باید مقرر داشته باشد تا کابل برق از مونتاژ آویز به سطح عبور کند. چوب لولای نگهدارنده نگهدارنده نگهدارنده (که به آن نامیده می شود: نفوذ چاه) مجهز به مهر و موم های مناسب می باشد تا فشار چاه داشته باشد و از نشت گاز در سطح جلوگیری کند. کابلهای برق از طریق کانکتورهای سه فازشان به دو انتهای این دستگاه متصل می شوند (به این ترتیب: رنگدانه های پایینی و فوقانی).خرید پمپ شناور

 

جعبه اتصال:

کابل برق که از چاه می آید باید به یک کابل برقی سطحی منتهی به استارت موتور (سوئیچ یا VSD) وصل شود. این دو کابل در جعبه اتصال قرار دارند که به آن "جعبه دریچه" نیز می گویند. این اجازه می دهد تا هر گازی که احتمالاً از طریق کابل مهاجرت کرده تا فرار کند و به جو حرکت کند.

 

جهت مشاهده لیست قیمت پمپ شناور روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com