سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره پمپ شناور

همانطور که از نام آنها پیداست ، پمپ های شناور ساخته می شوند که در داخل مخزن ، چاه یا ظرف دیگری قرار می گیرند.

ساخت پمپ های شناور انواع مختلفی از پمپ ها را طراحی می کند تا آنها را برای غوطه وری مناسب کند. موتور پمپ های شناور در محفظه های پر از روغن محصور می شوند که با ماده ای که پمپاژ می کنند ، ارتباطی ندارند. آنها از این مزیت برخوردار هستند که در ابتدا خود ترکیب کننده هستند زیرا در زیر سطح رسانه برای پمپاژ کار می کنند.

 

در زیر لیست های مختلفی از پمپ های غوطه وری مشترک وجود دارد:

 

پمپ های مثانه

پمپ های چرخ

پمپ های چاه

پمپ های گمانه ای

پمپ های چشمه

پمپ های آب و برق

 

برنامه های کاربردی برای پمپ های شناوری زیاد است. این پمپ ها به ساده ترین شکل ، آب را از کف یا از پایین مخزن پمپ می کنند. پمپ های زیر آب نیز فاضلاب را منتقل می کنند و مواد جامد را به اندازه های کوچکتر پمپ می کنند.

پمپ های زیر آب زیر در انواع مختلفی از سالن ها استفاده می شود. پمپ های شناوری برای آبیاری ، پمپ های شناور در ماسه ، پمپ های زیر آب فاضلاب ، پمپ های خورشیدی غوطه وری ، پمپ های شناور 12 ولت ، و پمپ های قابل حمل آب وجود دارد.

 

مشخصات بسیاری برای ارزیابی هنگام انتخاب پمپ های شناوری وجود دارد. انتخاب درست پمپ شناور در بهینه سازی موفقیت سیستم مهم است. مهمترین و مهمترین آنها ، پمپ های شناوری با توجه به نوع و کاربرد پمپ ها انتخاب می شوند.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت پمپ شناور روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

در مرحله بعد باید حداکثر جریان تخلیه مشخص شود. حداکثر جریان به بیشترین میزان پمپ های غوطه ور در جریان برای کنترل استفاده می شود. سیستم یا هد فشار برای تعیین حداکثر جریان پمپ های شناوری استفاده می شود. سپس باید به حداکثر فشار تخلیه پمپ توجه کرد. این مربوط به بیشترین فشار پمپ می تواند باشد.

 

پمپ های شناوری نیز از نظر اسب بخار ، اندازه گیری انرژی مکانیکی ارزیابی می شوند. اسب بخار کاری است که با سرعت 550 پوند در ثانیه تولید می شود و برابر با 745.7 وات انرژی است. سرانجام ، اندازه تخلیه پمپ های شناوری باید ارزیابی شود. این مقدار به اندازه دبی یا اتصالات خروجی پمپ های غوطه وری اشاره دارد.

 

دو نوع اصلی از پمپ های شناوری وجود دارد. یک پمپ چاه در چاه آب روی لوله آویزان شده یا به حالت تعلیق در می آید ، گاهی اوقات تا عمق 1000 متر گذشته. پمپ های چاه از ولتاژ AC (جریان متناوب) تغذیه می شوند اما ولتاژ DC (جریان مستقیم) در پمپ های کوچکتر برای جریان کم آب تا عمق 200 فوت استفاده می شود. از بین انواع پمپ های چاه اصلی موجود: 2 "، 3" ، 4 "، 6" ، 8 "و 10" پمپ های برقی ، پمپ های مثانه (محور هوا) ، پمپ چاله و توربین های شافت خط هستند.

 

نوع دوم پمپ شناوری یک پمپ سانتیمتر است. پمپ های کفگیر در گودال یا گودال استفاده می شود و بعضی اوقات فقط در یک منطقه پایین مانند پوشش چشمی یا چشمه شنا. پمپ های پاشش معمولاً از پمپ های چرخ چرخ ، پمپ های پساب ، پمپ های ابزار و پمپ های برآمدگی تشکیل شده است. پمپ های تهویه معمولاً دارای جریان برق هستند اما پمپ های کوچکتر برای قایق ها می توانند ولتاژ DC داشته باشند. پمپ های پاشش همچنین در اثبات انفجار در دسترس هستند.

 

سایر برنامه های کاربردی برای پمپ های شناور

 

لیست قیمت پمپ های شناور را مشاهده کنید نیروی دریایی

پمپ های شناوری توسط نیروی دریایی ایالات متحده و گارد ساحلی ایالات متحده برای مقابله با سیل کشتی های کشتی استفاده می شود. پمپ ها به راحتی در مناطق سیل زده پایین می آیند تا روند آبگیری لازم آغاز شود. معمولاً ، پمپ های شناوری دوباره آب را از طریق شیلنگ هایی که دوباره به داخل سوار می شوند مسیر را هدایت می کنند. اجزای پمپ های غوطه وری برای جلوگیری از احتمال ایجاد شوک محصور شده اند ، از این طریق فردی را قادر می سازد تا هنگام کار ، با خیال راحت در آب کنار پمپ بایستد.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت پمپ شناور روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

 

خدمات آتش نشانی و امداد و نجات

از پمپ های شناوری برای پمپ کردن آب به حداقل عمق 15 سانتی متر یا از آب باز برای تأمین آب حادثه استفاده می شود. پمپ های شناور را می توان به درون مترو یا پایین صخره به داخل آب پایین فرو برد و هنوز هم کار کرد.

 

معدن

در عمق کمتر از 800 فوت ، پمپ های برقی قابل حمل با ظرفیت بالا ، سر و قابلیت اطمینان لازم است. پمپ های شناوری برق برای صنعت معدن متفاوت از پمپ های مورد استفاده برای نگرانی های آب شیرین یا نفت است. شرایط downhole نسبت به معادن بسیار شدید است زیرا آب معدن اسیدی است و مواد جامد معلق را به همراه دارد. مقررات گسترده فدرال و ایالتی باید در مورد تنظیمات پمپ ، الزامات کد و کنترل پمپ ها رعایت شود. معادن توسط طراحان برقی مورد بررسی قرار می گیرند تا نیازهای مناسب پمپ های برقی را ارزیابی کنند.

 

پمپ های شناوری در سیستم های فاضلاب

پمپ های شناوری در صنعت تصفیه فاضلاب در شرایطی که جریان گرانش غیرممکن است استفاده می شود. شرایط خاکی صخره ای ، یک میز آب زیاد یا لوله ای طولانی که از مناطق مرتفع عبور می کند ، همه نمونه هایی از محیط هایی هستند که مانع گرانش می شوند. در این موارد از یک حوضه زیر کلاس که فاضلاب را جمع می کند و آن را تا ارتفاع بالاتر پمپ می کند ، استفاده می شود. به این ایستگاه پمپ یا ایستگاه آسانسور گفته می شود.

پمپ های شناوری غالباً در ایستگاه های آسانسور استفاده می شوند زیرا آنها جمع و جور هستند و هزینه کمتری نسبت به سایر گزینه ها دارند. این پمپ ها مانع بینایی نیستند و در حین کار تقریبا سکوت می کنند که یک امتیاز واقعی است. پمپ های شناوری در محیط های سخت بسیار قابل اعتماد هستند. آنها از ریخته گری آهن محکم ساخته شده اند و از اپوکسی روکش محافظت می شوند.

 

پمپ های شناوری با یاتاقان های طولانی عمر ، مهر و موم های مکانیکی مقاوم در برابر ساینده و یک سیستم ورود سیم مخصوص ایجاد شده است تا از ورود مایع در موتور جلوگیری کند.

موتور پمپ های شناوری در حین کار مداوم خنک باقی می ماند ، زیرا مایع موجود در پمپ معمولاً دارای دمای زیر 100F است. بتن و فایبرگلاس رایج ترین مواد مورد استفاده در حوضه ها است. سیستم های راه آهن ویژه نصب و حذف پمپ های غوطه وری را از حوضه هنگام سرویس دهی ضروری می سازد. سنسورهای سطح مایع که به پمپ مستقیم کنترل پنل کنترل متصل می شوند.

پمپ های شناوری با ویژگی های ویژه واقع در صفحه کنترل که در یک منطقه تهویه شده در خارج از حوضه قرار دارد ، محافظت می شود. دو نوع پمپ شناور که در ایستگاه های بالابر استفاده می شود وجود دارد. پمپ های جابجایی جامدات در سیستم های بزرگتری مورد استفاده قرار می گیرند که به سرعت بالایی نیاز دارند ، در حالی که سیستم های کوچکتر از پمپ های چرخ دستی استفاده می کنند.

 

ایستگاه های مناسب پمپ طراحی شده از آنجا که یک سرمایه گذاری عمده است و همچنین نگهداری آنها گران است ، ضروری است.

 

توضیحات پمپ های شناور

پمپ های شناور Grinder: پمپ های شناور که مکانیسمی برای خرد کردن و کاهش ذرات فاضلاب دارند. دوغاب (ذرات کاهش یافته) سپس به سیستم جمع آوری پمپ می شود که در آن به دو دسته تقسیم می شود: 2 اسب بخار و زیر و بالاتر از 2 اسب بخار.

 

جابجایی پمپ های شناور در مواد جامد: پمپ های شناور که قادر به حمل مواد جامد از طریق پمپ بدون مانع یا دخالت هر نوع از ورود به تخلیه هستند. کره جامد از مواد 2 اینچ تا 13 اینچ یا بیشتر می تواند از طریق این پمپ های غوطه ور عبور کند.

 

پمپ های شناوری شیر خشک: پمپ های شناور که در ابتدا برای استفاده در برنامه هایی ایجاد شده اند که واحد پمپ در مایع پمپ فرو می رود. این پمپ های زیر آب در حال حاضر در ایستگاه های چاه خشک که چاه مرطوب از محفظه پمپ خشک جدا می شود ، استفاده می شود. پمپ های زیر آب شیر خشک جایگزین پمپ های سانتریفیوژ قدیمی شده اند که در روزگارشان دیده شده است

 

جهت مشاهده لیست قیمت پمپ شناور روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com